Mission

Egy viszonylag új márka, amely rendkívül gyorsan népszerűvé válik az amerikai kontinensen, különösen az NHL-ben, ahol jelenleg ez a leggyorsabban növekvő márka. A MISSION alapvető stratégiája a csúcstechnológiára való fogadás, amely az egyes játékosok egyéni igényeihez igazodva növeli a játékélményt. Az ITECH-csel való egyesülés óta az új tulajdonos (a Google keresőmotor tulajdonosa) nagy összegeket fektetett be az új technológiákba, és kiváló szakembereket is felvett (a Bauer hokikorcsolyák fő tervezője).

A márka növekedését bizonyítja például az a tény, hogy a Mision nadrágüzletága az elmúlt két évben 248%-kal nőtt, és az M-2 a legkelendőbb modell lett a maga kategóriájában az észak-amerikai kontinensen.

A Cseh Köztársaságban egy nagyon agresszív árpolitikát is élvezhet, amely segít Önnek abban, hogy masszívabban megvethesse a lábát a piacon.