A panaszkezelés menete


A panaszkezelés menete

A panaszkezelés egyszerűsítése és egyértelműsítése érdekében panaszbejelentését elektronikus formában is megteheti.

A panaszkezelés menete:

  1. Töltse ki reklamációs formanyomtatványunkat. A reklamációs formanyomtatványt megtalálja felhasználói fiókjában, de innen is letöltheti. A formanyomtatványban minden fontos információt megtalál, amely a reklamáció problémamentes rendezéséhez szükséges. Felhasználói fiókjában egyszerűen kitöltheti reklamációs formanyomtatványunkat. A hibát, problémát a lehető legrészletesebben írja le, de akár rajzot, fotót is csatolhat, mellékelhet a kinyomtatott formanyomtatványhoz
  2. A formanyomtatványon adja meg bankszámlaszámát is, arra az esetre, ha a problémát nem sikerülne orvosolnunk, vagy ha a termék már nem elérhető.
  3. A kitöltött formanyomtatványt nyomtassa ki és írja alá..
  4. A formanyomtatványt helyezze a reklamált és visszaküldendő termék mellé.
  5. Javasoljuk, hogy a kitöltött formanyomtatvány és a visszaküldendő termék mellé csatolja megrendelése számlájának másolatát. Ez jelentősen felgyorsítja a panasz elbírálás menetét.
  6. Vyřizování reklamace můžete následně sledovat on-line ve své administraci..

A terméket az alábbi címre küldje vissza:

Frogman s.r.o. / Sportobchod
East Gate Business park B1 – Magyar Posta,
Fót, 2151, Hungary

Azokat a termékeket, amelyeket minden magyarázat nélkül küld el címünkre, visszaküldhetjük.

A mellékelt dokumentumok alapján panaszát szakmai szempontok alapján értékeljük, majd meghatározzuk a panasz kezelésének következő lépését. A panasz indokoltságát vagy indokolatlanságát mindig a termék gyártója, beszállítója vagy egy meghatalmazott személy (pl. áruszakértő) bírálja el, akik írásban is megerősítik döntésüket. Abban az esetben, ha a panaszt megalapozottnak találják, a vevő visszakapja a kijavított terméket, vagy új terméket kap vagy visszatérítjük neki a termék vételárát. Mindezekre közvetlenül a panasz elbírálása után kerül sor. Indokolt panasz esetén a vevő jogosult a panasszal kapcsolatos postaköltségek visszatérítésére, bizonyos értékhatáron belül.A reklamáció feldolgozására annak kézhezvételtől számítva 30 nap áll rendelkezésünkre. A panasz elbírálásának eredményéről telefonon, e-mailben vagy adminisztrációs felületünkön keresztül értesítjük.

Panaszeljárás

A termék hibáiért való felelősség, jótállás
A termékekre az egyes termékek jótállási jegyén, garancialevelén meghatározott jótállási feltételek és határidők szerint a garancia vonatkozik. A minimális szavatossági idő 24 hónap. A jótállási időszak a termék átvételének napján kezdődik. A jótállási idő alatt, a termék meghibásodásakor a vevő közvetlenül az eladóhoz fordul, hogy a terméket megjavítsa.

Minimális szavatosság
A törvényben előírt minimális időtartam 24 hónap. Ha a termékre hosszabb jótállási időszakot biztosítanak, annak hosszát a számlán vagy a jótállási és szállítólevélen feltüntetik.

A jótállás feltételei
Javasoljuk, hogy a terméket az átvétel után azonnal ellenőrizze. Ha sérülést talál, vegye lajtstomba az észlelt károkat. Ilyen esetben az eladó köteles árengedményt adni a már leszállított termékre, vagy köteles új hibátlan terméket szállítani. A termék szállítása közben keletkezett károk megkésett bejelentését nem tudjuk elfogadni.

Termékreklamáció
A termékekkel kapcsolatos reklamációkra a Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók. A termék helyrehozhatatlan hibája esetén (a hivatalos márkaszerviz írásbeli értékelése alapján, amennyiben ezt a termék jellege megköveteli) a terméket ugyanolyan a termékre cseréljük, vagy visszatérítjük a termék teljes vételárát.

A panaszok kezeléséért az eladó által kijelölt alkalmazott felel, akinek neve megtalálható az eladó weboldalán. A panasszal kapcsolatos problémák esetén felveheti a kapcsolatot a kapcsolattartó oldalon szereplő munkatársaink bármelyikével.