Gyakran ismételt kérdések (GYIK)


Reklamáció

Van lehetőség a termékcserére?

Sajnos, termékcserét nem tudunk véghezvinni. A www.sportega.hu weboldalon a termékek mellett információt talál a termék elérhetőségéről is. Ha a termék nincs raktáron, akkor megadjuk a dátumot, hogy előreláthatólag mikor tudjuk kézbesíteni Önnek.

Mit kell tennem, ha rossz vagy sérült terméket kézbesítettek?

Kérjük, a megadott e-mail címen lépjen kapcsolatba velünk: info@ sportega.hu. Ellenkező esetben, kérjük, a nem megfelelő terméket küldje vissza a webáruházunk honlapján található címre.

Mit kell tennem, ha a csomag a szállítás közben megsérült?

Két lehetősége van:

  1. Átveszi a csomagot, és a helyszínen kárbejelentést készít a fuvarozóval. Ilyen jegyzőkönyvvel a szállító vállalat minden járművezetőjének rendelkeznie kell. A jegyzőkönyvben minden lényegeset adjon meg, és készítsen fényképes dokumentációt. A termékekben keletkezett sérülések esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
  2. Ne vegye át a csomagot, és az info@sportega.hu e-mailen keresztül értesítsen minket a csomag sérüléséről.

Rendelés és annak kifizetése

A rendelést nem sikerült kifizetnem, mit tegyek?

A saját ügyfélfiókjában lehetősége van ismételten elvégezni a kifizetést, ha így sem sikerül, kérjük, az info@sportega.hu e -mailen keresztül vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Van -e lehetőség a kézbesítési cím vagy a kiszállító módosítására?

Abban az esetben, ha a rendelése elő van készítve a csomagolásra, vagy már át van adva a szállítónak, sajnos már nincs. A megrendelésének státuszáról az ügyfélfiókjában tájékozódhat. Ha az Ön által kért módosítás lehetséges, a megrendelése még nincs folyamatban, lásd fentebb.

Van -e lehetőség a rendelés módosítására, rossz méretet választottam?

Igen van rá lehetőség, de csak abban az esetben, ha a rendelésének tételei még nincsenek előkészítve a csomagolásra, vagy még a csomag nincs átadva a szállítónak. A megrendelésének státuszáról az ügyfélfiókjában tájékozódhat. Ha az Ön által kért módosítás lehetséges, a megrendelése még nincs folyamatban, lásd fentebb.

Rendelhetek- e további termékeket a már elküldött rendelésemhez?

Sajnos erre nincs lehetőség, új rendelést kell létrehozni.

Ogyan törölhetem a létrehozott rendelésemet?

A rendelését a saját ügyfélfiókjában törölheti. Ha ez nem sikerült, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal: info@sportega.hu. Abban az esetben ha a rendelése már el lett küldve, kérjük ne vegye át a szállítótól. A csomag, mint kézbesítetlen, visszakerül a Brnói raktárunkba és a rendelés törölve lesz.

Ikor lesz visszatérítve a vételár?

Ha eláll az adásvételi szerződéstől, akkor az elállástól számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által kifizetett vételárat. A legtöbb esetben azonban sokkal gyorsabbak vagyunk, és a törvényes határidőnél korábban visszautaljuk Önnek a vételárat.

Web

Hogy tudhatom meg, hogy a termék a webáruház raktárában van?

A termék oldalán fel van tüntetve a termék elérhetősége: webáruház - raktáron. Ha dátum van feltüntetve, akkor az azt jelenti, hogy a megadott termék a rendelés után a megadott időpontkor lesz Önnek kézbesítve.